Візитна картка


Я щоранку заходжу в клас.
На дитячих обличчях – усміх.
Що я варта, діти, без вас?
Ви – натхнення моє, мій успіх.
За плечима спливають роки,
Але й досвід прийшов з літами,
Що я варта без вас, малюки?
Я в безмежнім боргу перед вами.
Щоб любов і вогонь не згас,
Щоб віддати вам серце і душу,
                                                                                Я щоранку заходжу в клас.
                                                                                 Я – учитель, я вчити мушу.
                                                                                                                          Т. Рузинська.

Я, Гіджеліцька Марія Вікторівна, народилася 20 квітня 1981 року. В 2002 році закінчила Кам'янець - Подільський державний педагогічний університет. Стаж  роботи вчителя початкових класів - 8 років.
 Бути вчителем - це моє покликання. Звісно ця робота не така вже й легка, але цікава. Вчитель повинен працювати наполегливо, правильно та успішно. Для своїх учнів бути другом, порадником і наставником. Кожна дитина є особистістю, тому ми повинні привити бажання кожної дитини йти до школи , щоб їй було цікаво навчатися і розвиватися.
    І з перших років роботи на освітянській ниві зрозуміла, що єдине правило – це вміння зацікавити дітей, розбудити потяг до пізнання невідомого. Уроки будую так, щоб всі легко й охоче засвоювали програмовий матеріал, враховуючи можливості навчального кабінету, індивідуальні можливості кожного учня. Добре вивчаю своїх вихованців, зважаю на те, як ставиться кожен учень до самого себе, як оцінює свою роботу на уроці, які емоції супроводжують його діяльність. Це дає змогу знайти правильні шляхи індивідуального підходу до кожного вихованця, дібрати відповідні методи заохочення й стимулювання.
   У формуванні пізнавальної активності учнів допомагають опорні схеми, карти, картини та комп’ютер. Формувати сталий інтерес до навчання та моральні якості школярів допомагає єдність уроків мови, читання, природознавства, математики тощо. Це уроки-подорожі, уроки- концерти, уроки-роздуми, уроки-ігри. На таких інтегрованих уроках ніколи не послаблюється увага школярів, не знижується працездатність.
   Дитяча психіка дуже вразлива. Необережно кинута фраза може обернутися проти вчителя. А тому з перших днів перебування дитини в школі намагаюсь, щоб діти відчули в мені вірного друга. А ще важливо завоювати авторитет мам, татусів, бабусь. Ось саме мої батьки є моїми однодумцями, це моя надійна опора. Але до цього була проведена велика робота: вивчала атмосферу в сім’ях, побут, умови, в яких ростуть малюки. Ось чому всі батьки відвідують школу, батьківські збори, діляться досвідом виховання дітей.
Пропрацювавши невеликий період, зуміла досягти деяких успіхів у роботі. Приймаю участь в районних семінарах, виступаю на засіданнях методоб'єднання вчителів початкових класів. Створила навчально - матеріальну базу кабінету: дидактичні та роздаткові матеріали, збірники для позакласного читання. Розробила ряд виховних заходів, уроків з використанням інноваційних технологій, проводила відкриті уроки.
На даному етапі працюю над проблемою « Використання інтерактивних технологій та ІКТ на уроках».
Сьогодні нові інформаційні технології — невід'ємна частина нашого життя. Їх застосування дає змогу інтенси­фікувати процес навчання, зробити його точнішим і динамічнішим, скоротити час на вивчення теми, підви­щити рівень сприйняття і розуміння учнями матеріалу, формувати уміння працювати з інформацією, формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності.
Уроки з використанням ІКТ (інформаційно-комп'ю­терних технологій) особливо актуальні в початковій школі. Ще Констянтин Дмитрович Ушинський помітив: "Дитяча природа вимагає наочності". Учні 1—4 класів мають наочно-образне мислен­ня, тому дуже важливо будувати їхнє навчання, застосо­вуючи якомога більше якісного ілюстративного матеріалу, залучаючи у процес сприйняття нового не тільки зір, а й слух, емоції, уяву.
Використання ІКТ на різних уроках у початковій школі дає змогу перейти від пояснювально-ілюстрованого способу навчання  до діяльнісного, за якого дитина стає активним суб'єктом навчальної діяльності. Це сприяє усвідомленому засвоєнню знань учнями.
Використання комп'ютера можливе на всіх етапах навчання. Але слід пам'ятати, що комп'ютерна підтримка повинна бути одним із компонентів навчального процесу і застосовуватися там, де це доцільно.
Однією із найвдаліших форм підготовки і подання навчального матеріалу до уроків у початковій школі можна назвати створення мультимедійних презентацій.
Мультимедійні презентації - це зручний і ефектний спосіб представлення інформації за допомогою комп'ютер­них програм. Він поєднує в собі динаміку, звук і зображення, тобто ті фактори, які найдовше утримують увагу дитини.
Одночасний вплив на два найважливіших органи сприйняття (слуху і зору) дає змогу досягти набагато біль­шого ефекту. У класі під час таких уроків створюється ситуація реального спілкування, за якого учні охоче вико­нують завдання, виявляють цікавість до досліджуваного матеріалу, вчаться самостійно працювати з навчальною, довідковою та іншою літературою з предмета. У дітей з'являється зацікавленість в отриманні вищого результату, готовність і бажання виконувати додаткові завдання.    
Уроки з використанням ІКТ стали звичними для учнів нашої школи, а для мене - нормою роботи.
      Мету і принципи виховання реалізую через систему виховних заходів по кожному з основних напрямків.
Патріотичне виховання здійснюю через вивчення державної символіки під час виховних годин, зустрічі з учасниками війни, проведення різних конкурсів та оформлення малюнків. Для національного виховання передбачила проведення бесід на тему „Знай свій обряд” та організацію і проведення традиційних в Україні обрядів „День святого Миколая”, новорічні щедрування.
     Сімейне виховання один із непростих напрямків роботи. Але з перших днів роботи я намагаюся вивчити сім’ю кожного учня безпосереднім спілкуванням з дітьми та батьками. Контакти з батьками будую за принципом „рівний з рівним”, і вони допомагають мені і батькам у вирішенні проблем сімейного виховання дітей. Для активізації виховного процесу організовую індивідуальні бесіди з батьками, тестування, батьківські лекторії.
      Моральне виховання основа всього виховного процесу. На прикладах загальнолюдських моральних якостей та з вірою в кожного учня будую весь виховнийпроцес. Проводжу бесіди на морально-етичні теми: „Чисто там, де не смітять”, „А якщо ви ввічливі”, акцентую увагу учнів на прикладах поведінки конкретних, відомих дітям людей.
     Працюючи з дітьми я переконалась, що будь-яка справа лише тоді по справжньому цікава для дітей, коли задумана і організована самими дітьми, тому стимулюю самостійну діяльність учнів.

Презентація


Комментариев нет:

Отправить комментарий